Hello! I am Rei,a high school student. I want you to easily understand English and history and way to learn them. Also,if you have a point that you do not understand even in other subjects,please consult me. But I am still a high school student ,so I am receiving requests with minimum amount I can set.
こんにちは!私は高校生のれいです。僕は分かりやすく英語、社会、それらの勉強方法を学んでほしいです。また、もし他の教科でもわからない箇所があれば、連絡を頂ければ解説することもできる可能性もあります。しかし、私はまだ高校生なので設定できる最低金額でご依頼を受けております。
※あくまで僕の実体験、周りから聞いた情報に基づきアドバイスさせていただくので、必ずしも成績や内申点が向上するわけではありません。また、成績・内申点が低下した場合等、一切の責任は取りかねますのでご了承の上ご購入ください。